torstai 8. tammikuuta 2015

Uusi blogin osoite!

Heippa! Ekat koulupäivät tänä vuonna takana ja monta vielä edessä.. talvilomaa odotellessa.
Ens viikolla alkaakin sitten ihana koeputki. Noh, siinähän se viikko meneekin kokeisiin lukiessa.
Nyt lauantaina mulla on Tampereella kisat, jossa juoksen 2000m ja oon myös 4x100m viestissä! Vähän kyllä jännittää molemmat lajit, varsinkin et miten se kapulan vaihto onnistuu ja kaiken lisäks oon vieläpä ankkurina. Kääks.

Mutta hei!! Oon miettinyt et mun pitäis vaihtaa tää blogin osoite, kun en oikeesti tykkää tästä nykyisestä yhtään. Oli se sitten hyvä tai huono päätös mut anyway, tästä lähtien tän blogin osoite on: veeraemilia.blogpot.fi
Banneriakin oon ajatellut hieman uudistaa, mut asia kerrallaan. ;-)

DSC_0458 DSC_0460 DSC_0465 DSC_0467 DSC_0468 DSC_0470 DSC_0471 DSC_0476 DSC_0490




8 kommenttia:

  1. oi kun tuo kiinalainen ruoka näyttää hyvältä, nam! tuli hirvee nälkä :-D hirmu kivanolonen blogi sulla muutenkin!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe no sitä se kyllä olikin! :-D ja kiitoksia paljon!

      Poista
  2. Mulla on kamala nälkä ja sitten sulla on täällä ihania ruokakuvia <3 Kiinalaista, nam!
    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah voin tällä hetkellä samaistua suhun! kiinalainen on rakkaus <3

      Poista
  3. Ihana blogi sulla, tykkään varsinkin noista isoista kuvista! Ja nam, minkä näköistä ruokaa:))

    VastaaPoista