keskiviikko 21. tammikuuta 2015

''baby it's a wild world''

DSC_0544 DSC_0567 DSC_0553 DSC_0589

Heippa taas! Viikko puolessa välissä ja kohta taas viikonloppu. Oonko ainoo jonka mielestä nää viikot menee nyt jotenkin hirveen nopeesti? Hyvähän se vaan, kevät sais tulla jo.
Mun viime päivät on ollu aika koulun ja urheilun täyteisiä. Toi koeputki on nyt onneks aikalailla ohi.

Sunnuntaina meillä oli kaikkien Janakkalan rippikoululaisten yhteinen messu kirkossa. Oon oikeestaan tosi innoissani tosta tulevasta riparista! Ja se mun ripariryhmäkin vaikuttaa tosi kivalta. Kesää odotellessa siis.
Ja niin, viime torstaina sain sen napakorun! Se laitto sattui oikeestaan enemmän kun kuvittelin. :-D Ja tuli yllättävän paljon vertakin. Mut napa voi hyvin eikä oo oikeestaan ollu yhtään kipee. Oon niin onnellinen, kun sitä just pelkäsin et en vois tehä mitään kun se olis niin kipee. Mut ei onneks! Joten kannatti ottaa, haha.
Tää mun kuvaus motivaatio on muuten ihan jossain kadoksissa. Tälleen talvella ei tekis yhtään mieli lähtee tonne ulos kameran kanssa. Jos vaan voisin niin varmaankin vaipusin aina talveks johonkin horrostilaan. Juu jos ei vielä käynyt selväks, en siis todellakaan oo mikään talvi-ihminen. Hrr.
Tässä mä atm oottelen maha kurnien että äiti huutais et ruoka on valmista, ja kohta sitten taas lähtö treeneihin. Joten näkyillään!


2 kommenttia:

  1. Aah sushii <3 Onneks äiti tuo mulle tänään ravintolastaan satsin <3
    http://fabuliciouscc.blogspot.fi

    VastaaPoista