torstai 15. tammikuuta 2015

Paluu arkeen

DSC_0493 DSC_0497 DSC_0501

Lauantaina olin siis Tampereella kisoissa. Meijän 4x100m viestissä ei oltu ees vikoja, joten jotain positiivista ees! Vaikka jokasessa vaihossa taiskin olla vähän jotain pieniä vikoja. Lisäks mulla oli se 2000m juoksu. En yhtää tykkää juosta halleissa pitkiä matkoja kun tuntuu ettei siellä kierrä ilma yhtään. Kotimatkalla pysähdyttiin viel syömässä ja kotona olin joskus aika myöhään. Oli pakko vielä kattoo se uus Kingi katsomosta. Eih, mistä ne keksii näitä? :--D

DSC_0519 DSC_0520
DSC_0508
DSC_0531

Sunnuntaina olin Saagan synttäreillä. Oli muuten kunnon thowback kun teema oli tällänen oikein prinsessamainen,  jollasia kaverisynttäreitä pidettiin sillon kauan sitten. Haha, mut oli hauskaa kyllä!
Tällä viikolla taas kunnolla arki palannut joululoman jälkeen. Treeneissä on tultu käytyä ja kokeisiin on luettu. Eli tää viikko on menny oikeestaan pelkästään opiskellessa ja treenatessa. Tänään oli fysiikan koe ja huhh, oon niin onnellinen et enään ei tarvii lukea siihen. Nää fysiikat ja kemiat ei jostain syystä vaan millään tahtois jäädä mun päähän...

Ja muuten! Noin tunnin päästä saankin palkkion tästä erittäin ahkerasta lukemisesta. Nimittäin meitsi lähtee tästä kohtapuoliin ottamaan napalävistyksen! Mua ei oikeestaan jännitä se lävistyksen laitto ollenkaan, vaan enemmänkin se sen laiton jälkeinen aika. Että miten se paranee ja kuinka nopeesti. No mutta kohtahan sen sitten näkee. Wish me luck!


2 kommenttia:

  1. Ei niitä napakorun jälki"seurauksia" tartte mitenkään pelätä :-) Muistat vaan putsata sitä ohjeitten mukaan etkä näprää sitä koko ajan turhaan niin ei se tulehdu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee, turhaan mitään pelätä jos vaan noudattaa ohjeita :-D Nyt on ainakin reikä turvallisesti navassa!

      Poista