sunnuntai 4. toukokuuta 2014

♫''I'm bleeding out for you''♫

vappu +maasto 002 vappu +maasto 034 vappu +maasto 032 vappu +maasto 077 vappu +maasto 080vappu +maasto 090 vappu +maasto 086 vappu +maasto 093 vappu +maasto 094

Heloou!
En tääl blogin puolella ehtiny toivotella hyvää vappua, mut toivottavasti kaikilla oli!
Ittellä ainakin oli, vaikkei mitää hirveen extremee tullukkaan tehtyy.
Keskiviikkona päästiin koulusta jopa 45min aikasemmin jonka jälkeen siivosin mun huoneen kun meille tuli jotai random vieraita haha. Ton 'rankan' siivouksen jälkee lähinkin sitte ulos heidin, misan ja jessen kaa. Oltiin rampeilla ja kuha oltiin vaa. Saatiin siinä sit vähä lisäseuraakin :-D Illalla mentiin sit porukalla jesselle. Oli kyl kivaa, haha! 
Täs vappulomalla ei oo oikeestaan muuta tullukkaan tehtyy kun ollu ulkona kavereitten kanssa. Huomenna taas sit maanantai, mut onneks ei tarvi suunnata kohti kouluu vaan meen mun äitin työpaikalle tettiin! 

Eilen lauantaina mulla oli Espoossa maastojuoksukisat. Olin t14 sarjas ja se matka oli 3km. Vähän jännitti kun viimeks ollu maastois joskus ihan pikkusena ja se nyt on vähän eri asia.. Mut hyvin meni! Oikeesti yllätyin itekkin. Harmi vaan etten yhtään tiiä tuloksii koska ne järjestäjät siellä jotain sekoili niitte tulosten kanssa et lähettiin jo ennen tuloksien kuuluttamista (jos semmosta ees ikinä tapahtu..) ja päädyttiin sitte kärsivällisesti oottaa et ne tulokset tulis nettiin. Noh, sinnehän ne tuli MUT kappasvaan kun mun nimee ei ollu siellä. Ughh oikeesti, ärsyttävää. Ehkä saan joskus viel tietää sen mun tuloksen..
Siinä siis juoksi samaan aikaan saman matkan pari muuta eri sarjaa, eikä niistä nyt erota kuka on mun sarjassa etet.. juup. #avautuminen
Mut hei, mitä ihmettä! Nyt on jo toukokuu ja ihan kohtahan alkaa kesäloma!!! Aika on menny jotenkin ihan hillittömän nopeesti. Mut viettäkää chill sunnuntai, adios :-)

2 kommenttia: