sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Chill Sunday

Heippa! Huih, mites täs on nii kauan menny kun viimeks postasin? No täällä mä taas oon!
Syy siihen etten oo saanu aikaseks postattuu on todennäkösesti se etten oikeesti oo ehtiny avata konetta, kun joka päivä on ollu jotain. Enkä muutenkaan oo hirveesti tota mun kameraa käyttäny, niin kun noista kuvista voi ehkä huomatakkin.
Mut nyt ollaan jo huhtikuun puolella. Mitä ihmettä, vastahan vuos 2014 alko?!? Mul on kohta jo synttäritkin. Ömh.. 8 päivän päästä!! Tilattiinkin just perjantaina mulle mun synttärilahja vanhemmilta. 35mm f/1.8 objektiivi! Aaah <3 Ja eilen kun oltiin ideaparkissa, sain lahjan mun toisilta isovanhemmilta. Nike free runit!!! Ne ei suostunu antaan mitään rahaa koska ''syntymäpäivälahjan pitää olla kunnon lahja'' joten siellä sitten me ostettiin ne ja isovanhemmat maksaa sitten takas. Oonkin jo kauan halunnu ihan kunnon juoksukengät kun mun nykyset on jotkut citymarketin 30e lenkkarit.... joten tuli tarpeeseen!
Huomenna tulee ostospostausta kun tosiaan eilen siellä ideaparkissa oltiin.
Ja niin kun jo mainitsin, joka päivä on ollu jotain. Joka päivä ollu kavereiden kaa, enkä paljoo oo viettäny aikaa kotona. Tiistaina sitten treeneissä nyrjäytin mun nilkan mut onneks ei menny hirveen pahasti..
Eilen lauantaina kun tultiin sieltä ideaparkista, olin ulkona, söin ja sit olin illan Veeralla Nean kanssa.
Oli tosi kiva taas pitkästä aikaa viettää tyttöjen kaa aikaa tolleen ihan kunnolla!
Tänään sitte ollu aika tämmöne 'perus sunnuntai' päivä. Käytiin pelaas sulkapalloo ja nyt oon vaan datannu peiton alla kahvin kera. Ehkä täs viel jossain vaihees uloskin lähtis.
Ja ainii, meil alko keskiviikkona uus jakso. Vika jakso lähti käyntiin! Muutenkin enää 55 päivää kesälomaan!! Ah, en jaksa oottaa. Mut tää jakso on oikeesti aika chill, huomennakin meil on vaan liikuntaa, kuvista, opoo ja hissaa. Fine by me!

hei 018 hei 023 hei 073

2 kommenttia:

  1. Tuleeko ostokset videolla? (: oot nätti! Mistä toi pitsipaita on ostettu? Onko ollu hyvä kamera? Jos ostokset ei tule videolla, voisitko tehkä videoita ? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tällä kertaa, just julkasin ostospostauksen :( mut lupaan tehdä jossain vaiheessa jonkunlaisen videon! Pitsipaita taitaa olla New Lookista :) Ja on ollu!

      Poista